Niets liever dan jij

‘Mama, hoe kan ik weten wie de liefste is?’ ‘Moeilijk hè,’ zegt mama. ‘Jij hebt ook zo veel keus. Ik weet alleen wie líever dan de liefste is. Die staat hier voor mijn neus!’ Erik van Os en Elle van Lieshout schreven ontroerende en grappige versjes waarbij ze de wereld bekijken door de ogen van een kind. Een wereld dicht bij huis, waar zo veel is om je over te verwonderen. Marije Tolman maakte er hartveroverende illustraties bij. - See more at: https://www.queridokinderboeken.nl/boek/niets-liever-dan-jij/#sthash.FMjdDkdH.dpuf

Recensies (1)

Is Niets liever dan jij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Niets liever dan jij