Nieuwe kristallen en geneeskrachtige stenen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
n de afgelopen jaren is er wereldwijd een breed en opmerkelijk scala aan krachtige, schitterende kristallen met een heilzame werking op de markt gekomen. Sommige waren al heel lang geleden bekend, maar er zijn ook zeldzame en pas onlangs beschikbare exemplaren bij gekomen. Deze stenen en kristallen, afkomstig uit nieuwe bronnen of op kunstzinnige wijze door de mens gevormd, en in bestaande mijnen ontdekte combinatiestenen bieden nieuwe niveaus van inzicht en energie.

Judy Hall, auteur van de besteller De kristallengids, schreef dit gedetailleerde handboek over de eigenschappen van deze stenen. Met haar unieke deskundigheid en inzicht legt ze uit hoe elk heilzaam kristal uw leven kan transformeren. Dit handboek is helder geschreven, schitterend geïllustreerd en heeft een uitgebreid register, en daardoor is het onmisbaar voor iedereen die gefascineerd is door kristallen.

Veltman Uitgevers B.V.
01 januari 2007
9789059206540

Reacties op: Nieuwe kristallen en geneeskrachtige stenen