Night Thinker

Rank 5395 Gelezen 55 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 43 Favoriet 5 Recensies 26
Young adult Lijsten 1 Spots 4   Topics 0

"Dit is mijn verhaal, mijn eigen sprookjesachtige vertelling over een droomprins en een kasteel vol familiegeheimen. Een verhaal dat zo verkeerd loopt dat het mijn leven in groot gevaar brengt."

Lora's aankomst in het kasteel stond niet in de sterren geschreven. Toch ontrafelt ze onder de sterrenhemel beetje bij beetje Bobby's familiegeheimen.

Elke nacht werpt de maan nieuw licht op Bobby's verhaal. Lora wil zijn waarheid ontdekken, maar bij elke ontdekking komt ook haar eigen veiligheid verder in het gedrang.

Is zij in staat om eindelijk rozen te doen bloeien? Of zal ze nooit ontdekken welke rol voor haar is weggelegd in dit sprookje?

Night Thinker is het tweede en laatste deel uit een tweeluik, het slot op het succesvolle Day Dreamer.

Young Adult
Fictie 15+
Hamley Books
12 februari 2020
02 maart 2020

Marloes Auteur

Tegenvallend tweede deel

door: Marloes

Met Night thinker sluit Luna van Roosen het tweeluik, beginnend met Day Dreamer, af. Waar het eerste deel eindigde met een toch wel nieuwsgierig makend open slot, gaat dit deel in dezelfde trant verder. Toch blijft het gehoopte ‘yes-gevoel’ uit. Ook het tweede deel uit de serie toont te veel...

Reacties op: Night Thinker