Noem mij bij mijn naam

Noem mij bij mijn naam

Gelezen 4 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 42 Favoriet 1 Recensies 1
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0
Een rustig leven – dat is alles wat Faith wil. Rust voor haar broer, een baan om de armoede op afstand te houden en het verleden vergeten. Het lijkt aardig te lukken: ze staat op het punt om te trouwen met Perry, de succesvolle zakenman die verliefd op haar werd.

Maar wil ze echt een society bruiloft zoals haar schoonmoeder die bedenkt? Als ze zelf op onderzoek uit gaat, stuit ze op een vrolijk kerkkoor. Faith gaat meezingen, sluit nieuwe vriendschappen en raakt totaal in verwarring door de ontmoeting met pastor Dylan. En haar verleden laat haar ook niet met rust, als de moordenaar van haar moeder vrijkomt uit de gevangenis.

Een roman met veel humor, maar ook zoveel gebrokenheid en de hoop die vriendinnen kunnen brengen.
Feelgood , Literatuur & Romans
Tobya Jong
Uitgeverij Sestra
17 september 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Door lezers

Feelgood Café / Nieuwe FG boeken september. Waar kijk jij naar uit?
02 september 2019 37 reacties
  Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

Een boek wat je steeds opnieuw wil lezen

door: Soraya Latten 1 like
Faith haar droom is een rustig leven te leiden met haar zieke broer Sam en haar verloofde Perry, maar haar dominante schoonmoeder bemoeit zich al snel met alle voorbereidingen voor de bruiloft. Als Faith op een dag naar de kerk van haar overleden moeder gaat stuit ze op een bijzonder kerkkoor en...