Nooit meer liefdesverdriet

Ben je het zat om op elk moment van elke dag aan die ene vent te denken, terwijl hij niet eens je aapjes beantwoordt?

Ben je aan het opkrabbelen na een pijnlijke breuk?

Ben je vrijgezel en wil je blij zijn met de keuzes die je maakt, zelfs al de maatschappij anders van je verwacht?

Bestsellerauteur en icoon Chidera Eggerue, beter bekend als The Slumflower, weet hoe je je voelt. In 'Nooit meer liefdesverdriet' deelt ze haar verhaal met je en leert ze je om je oude doel van het vinden van een partner los te laten. Ontdek nieuwe denkwijzen op alle gebieden van je liefdesleven en leer dat anderen slechts zoveel macht hebben over ons romantische leven als we ze geven.

Te lang heeft de maatschappij relaties op een voetstuk gezet en gesuggereerd dat een partner de ultieme prijs is om te winnen.

Een partner is NOOIT de hoofdprijs. Dat ben jij. The Slumflower laat je zien waarom.

Is Nooit meer liefdesverdriet het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Nooit meer liefdesverdriet