Nooit meer te druk

Rank 3542 Gelezen 193 Aan het lezen 34 Wil ik lezen 171 Favoriet 17 Recensies 22
Non-fictie Artikelen 5 Lijsten 4 Spots 4   Topics 0
Nooit meer te druk van Tony Crabbe is een helder en praktisch boek dat ons helpt om een van de grote problemen van het moderne leven aan te pakken: we zijn te druk. Wat Marie Kondo doet voor je huis, doet Tony Crabbe voor je hoofd en je leven.

Onze inbox en to-dolijst puilen uit, veel mensen verwachten iets van ons en burn-out is de grootste bedreiging op de werkvloer. Maar Nooit meer te druk is geen timemanagementboek, Tony Crabbe gebruikt nieuw psychologisch onderzoek en biedt heldere strategieën voor een opgeruimd hoofd en leven, met gerichte aandacht op wat je doet.

‘Een levensveranderend boek dat evalueert wat je aan het doen bent, waarom je het doet en op welke manier.’ Daily Express

Onderwijs & Wetenschap , Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Uitgeverij Luitingh-Sijthoff B.V.
30 april 2019
24 oktober 2019

Tony Crabbe zet je aan het denken en aan het werk

door: Diana Mom 1 like

Het eerste wat je ’s ochtends doet, is waarschijnlijk checken of je nog mail hebt. Vervolgens lees je het nieuws en kijk je even snel of je iets op Facebook gemist hebt. Al die tijd besef je niet dat je kostbare tijd aan het ‘verspillen’ bent. Dat zorgt ervoor dat we het veel te druk hebben en dat...

Reacties op: Nooit meer te druk