Noorderlichtlopers

Noorderlichtlopers

Rank 682 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 18 Favoriet 0 Recensies 1

Rendieren, het Noorderlicht en magische avonturen: inspirerend wandelen met Tim Voors door Lapland
In zijn derde boek reist Tim Voors niet naar de andere kant van de wereld, maar bezoekt hij het laatste stuk echte wildernis van Europa. Op nog geen vier uur vliegen vanaf Schiphol begint hij met wandelvriendin Sunny aan de Kungsledentrail, een route van ruim 400 kilometer door Lapland. Op hun pad treffen ze rendieren, zien ze het noorderlicht en ontmoeten ze bijzondere mede-hikers met elk een eigen verhaal. In woord en beeld neemt Tim de lezer mee op deze magische reis door Noord-Zweden en inspireert tot het zetten van die eerste stap op weg naar vrijheid en avontuur.
Fanatieke wandelaars, beginnende lopers en leunstoelreizigers: wie de boeken van Tim Voors leest, heeft het gevoel met hem mee te lopen. Dwars door de ongerepte natuur, door weer en wind, volgt de lezer zijn wandeltochten op de voet. Noorderlichtlopers is Tims derde boek.
* een haalbaar en betaalbaar avontuur in het laatste stukje Europese wildernis
* geïllustreerd met full-colour foto's en prachtige linosnedes
* voor lezers van Onderweg en Fulltime avonturier
Over de eerdere boeken van Tim Voors:
'Een must-read voor iedereen die overweegt een lange wandeling te maken!' Lonely Planet Traveller
'Het meest indrukwekkende boek dat ik afgelopen jaar heb gelezen.' Wandelblog.nl
'Prachtig boek waardoor je zin krijgt om zelf een lange afstandstocht te gaan lopen.' Ikwilhiken.nl
'De prettige verteltrant heeft een zekere wandelcadans, waardoor de lezer kan invoelen bijna zelf trailloper te zijn. Voor liefhebbers van wandelen en leven-overpeinzers.' NBD Biblion

Literaire non-fictie , Reizen & Talen
Reisverhalen