Obsessie

Gelezen 101 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 182 Favoriet 2 Recensies 8
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 2   Topics 0

Francine Day heeft altijd alles goed gedaan. Ze is een jonge, ambitieuze echtscheidingsadvocate met een indrukwekkende carrière. Toch heeft ze nooit het gevoel gehad dat ze écht bij het elitaire advocatenwereldje hoorde. Nu is ze nog maar één zaak verwijderd van een promotie: de spraakmakende echtscheiding van de succesvolle maar bescheiden bankier Martin Joy, ook al zo'n vreemde eend in de bijt. De aantrekkingskracht tussen Francine en haar nieuwe cliënt is vanaf de allereerste ontmoeting onweerstaanbaar. Obsessief.

Ze krijgen een affaire en Francine denkt alles onder controle te hebben. Maar dan verdwijnt Martins vrouw. En Martin is de hoofdverdachte. Francine is nu niet alleen de advocate en minnares van de mogelijke dader, maar ook de laatste die Donna Joy in leven heeft gezien...

Obsessie is een gevoelige en verslavende thriller die je grijpt vanaf de eerste pagina, om je vervolgens niet meer los te laten.

Literaire thriller
Harpercollins