Ode aan het eiland

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Het eilandgevoel

Over het Waddeneiland Schiermonnikoog raak je niet snel uitgepraat. Dat blijkt uit de verhalen en gedichten in dit boek, geschreven door liefhebbers van het eiland. Een eiland dat gekenmerkt wordt door rust, ruimte, natuur en gemoedelijkheid. Een plek waar een mens weer tot zichzelf komt.

In mei 2018 verscheen deel 1, al snel gevolgd door de delen 2 en 3. Dit boek 'Ode aan het eiland' sluit de reeks af met nieuwe verhalen, gedichten, foto's en meer.

De samensteller van de vier boeken maakte ruim dertig jaren geleden kennis met Schiermonnikoog. En dat was liefde op het eerste gezicht. Die passie voor het eiland is nooit meer over gegaan. Dat leidde onder meer tot de website www.schierweb.nl en tot het samenstellen van de vier boeken.

Credo van de samensteller: ‘Wie eenmaal op het eiland is geweest, laat er iets van zichzelf achter en ‘moet’ er dus wel terugkomen’.

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels
SG
19 oktober 2020
19 oktober 2020

Reacties op: Ode aan het eiland