Oma, vertel eens

Oma, vertel eens

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Non-fictie Artikelen 1   Topics 0

Geef je oma dit album cadeau en krijg het met waardevolle verhalen weer terug. Nu in een nieuw design

Met Oma, vertel eens geef je je oma een ultiem invulboek cadeau: je geeft aan dat je alles wilt weten over haar herinneringen, dromen en wensen. Door het invullen van de leuke en onverwachte vragen over onderwerpen zoals haar kindertijd, verliefd zijn, moeder worden en de bijzondere band tussen oma en kleinkind, schrijft je oma stap voor stap haar levensverhaal. Zo ontstaat een uniek en persoonlijk boek. Nadat je oma het boek heeft ingevuld, geeft ze het weer terug aan jou. Zo leer je je oma nog beter kennen.

Mam, vertel eens werd een ongeëvenaard succes en inmiddels gaat in Nederland de 46ste druk over de toonbank en wordt deze klassieker in zestien landen verkocht. Daarom krijgen Mam, vertel eens en Oma, vertel eens een nieuw ontwerp! Het komt in een eigentijds design, een rijk stofomslag, met vrolijk binnenwerk en de binnenzijde van het stofomslag wordt gedrukt als prachtig cadeaupapier. Leuk om zo het ingevulde boek weer ingepakt terug te geven aan degene die het je gaf!

Elma van Vliet is bekend geworden met het boek Mam, vertel eens, dat ze maakte voor haar moeder toen die ernstig ziek werd en ze haar nog zoveel wilde vragen. Het werd het eerste in een reeks producten die helpen bij het maken, delen en bewaren van dierbare herinneringen. Elma’s boeken en spellen zorgen in de drukke wereld waarin we leven voor écht contact met de mensen om ons heen.

Lifestyle & Vrije tijd
Psychologie algemeen
Lifestyle algemeen
Unieboek | Het Spectrum
12 maart 2020

Recensies

Fantastisch invulboek voor Oma's.

door: Sijbout 1 like
Vandaag heb ik het het invulboek "Oma vertel eens" gekregen. Wat een fantastisch boek. Bij een normaal "dagboek" moet je vanuit jezelf (vanuit Oma dus in dit geval) bedenken wat op te schrijven. In dit geval staan er al vragen in het boek. Deze kunnen dan met eigen ideeën aangevuld worden.. Wat...