Onafscheidelijk

Matthew
Toen ik zeventien was werd ik gerekruteerd door de NHL en op mijn achttiende speelde ik in de eerste lijn. Op mijn negentiende was ik de badboy van het ijshockey tot ik op mijn drieëntwintigste uit het team gezet werd en terug moest intrekken bij mijn ouders. Het was een wake-up call die ik met beide handen moest aannemen. Ik hoefde alleen maar te bewijzen dat ik van mijn fouten had geleerd, dus ik zou niet vallen voor een dame met een pruilmondje, ook al wil ik eigenlijk niks liever dan die mond van haar de hele dag verslinden.

Karrie
Toen mijn vader me een baan gaf, had ik nooit verwacht dat ik een gestrande NHL-speler in de gaten zou moeten houden. Hij wilde dat ik zijn chaperonne was, zijn overbetaalde babysitter. Ik dacht dat het een grap was. Toen ontmoette ik hem, Matthew Grant. Ik was niet voorbereid op deze bijzondere badboy. Hij is niet alleen knap, maar ook een beetje arrogant en lief op een 'je maakt me gek' manier.

Nu hij klaar is met het verpesten van zijn eigen leven, heeft hij besloten om het mijne op zijn kop te zetten.
Zij is het eerste wat ik ooit meer wilde dan ijshockey.
Hij is de man waarvan ik weet dat ik weg moet blijven.
Maar kan iets dat zo verkeerd begon eindigen in twee mensen die onafscheidelijk worden?

Recensies (2)

Meer recensies

Is Onafscheidelijk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Onafscheidelijk