Onbekend maakt onbemind

Onbekend maakt onbemind

Rank 7180 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Voordat ze haar voor de zoveelste keer weer verliet, liep ze langs de winkelstraten en kwam ze langs een winkel die haar trots in de etalage in zijn volle glorie tentoonstelde.

Communicatie en marketing gaan vandaag de dag vooral over plaatjes, kleuren, geluiden en andere die de aandacht van de consument nagenoeg opeisen. Woorden zijn hun kracht echter nog lang niet verloren.

Dit boek is een verhaal maar dit boek is tevens een eerbetoon aan effectieve communicatie door woorden. Het is geschreven in verhaal vorm. Middels dit boek toont de schrijver op een onopvallende manier aan hoe je middels een verhaal over liefde, de kracht van woorden kunt gebruiken of effectiever te kunnen communiceren.

De tips over effectief communiceren zijn dan ook niet kant en klaar in dit boek weergegeven. In plaats daarvan, poogt de schrijver middels zijn verhaal de lezer te inspireren om meer gebruik te maken van effectieve en krachtige woorden voor een betere communicatie.

Ook wel...'Twee vliegen in één klap' genoemd.
Deze tweede editie is ter ere van mijn grote liefde.
Biografieen literaire auteurs
Brave New Books