Onbreekbaar

Onbreekbaar

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Psychologische thriller van ThrillZone Award-winnaar, voor lezers van Saskia Noort, Esther Verhoef en Marion Pauw.
Alexandra is een succesvolle zakenvrouw, maar in haar relatie met Maarten niet meer gelukkig. Ze besluiten een pauze te nemen om uit te zoeken wat ze nog voor elkaar voelen. Alexandra vertrekt met hun zoontje Max naar hun vakantiehuis aan de rand van de Veluwe. Al snel na aankomst wordt ze ontvoerd; Max blijft alleen in het huis achter…
Demi is een tiener vol toekomstdromen. Totdat ze zwanger raakt. Na een consult bij de abortuskliniek wordt ze klemgereden en in een busje gesleurd…
Alexandra en Demi kennen elkaar niet, maar worden samen gevangengehouden in een kamer die ze de ‘papegaaienkooi’ gaan noemen. Wie houdt hen daar? Waarom? En kunnen ze nog ontsnappen?
Over Marieke Damens debuut Stilleven:
‘Niet eerder heeft een boek mij zo geraakt. Tot de laatste letter een aanrader!’ ThrillZone
Stilleven is een boek dat onder de huid gaat zitten en beklijft.’ Juryrapport Hebban Thrillerprijs
‘Damen heeft de lat hoog gelegd, maar ze komt daar goed uit en verrast tot het eind.’ VN Detective en Thrillergids
‘Het enige wat overblijft, is verbijstering. Wat een topdebuut!’ VrouwenThrillers

Literaire thriller
Harpercollins