Onder de Italiaanse zon

WINNAAR BOUQUET SCHRIJFWEDSTRIJD 2020
De winnaars van de Bouquet Schrijfwedstrijd nemen ons mee naar prachtige locaties vol overweldigende vergezichten en intieme doorkijkjes. Naar landen waar je op elke straathoek de kans loopt straalverliefd te worden op een mysterieuze, adembenemend knappe voorbijganger die je betovert met zijn zinderende blik.
Puck gelooft haar oren niet als de notaris het testament voorleest. Ze heeft de wijngaarden van haar tante geërfd! Halsoverkop reist ze af naar het dorpje Peccioli, vast van plan om het landgoed La Fortuna te verkopen en zo spoedig mogelijk terug te keren naar haar baan bij een prestigieus tijdschrift.
In Italië raakt ze betoverd door het leven op het platteland. Bovendien komen er allerlei mooie herinneringen boven uit de tijd die ze hier als kind bij haar tante doorbracht. Het valt haar opeens zwaar afstand te doen van het statige huis en de omliggende landerijen. Daarbij heeft ze haar jeugdvriend, Daunte Cambiaso, weer ontmoet. De buurjongen van destijds is nu een succesvol zakenman. Puck voelt zich sterk tot Daunte aangetrokken, maar het is duidelijk dat hij niet bepaald blij is met haar aanwezigheid. En dan ontdekt ze ook nog dat hij zo zijn eigen plannen heeft met La Fortuna...
Lees dit sprankelende debuut en beleef de romantiek!

Is Onder de Italiaanse zon het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Onder de Italiaanse zon