Ondernemen als een baas

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Wesley dos Santos heeft drie succesvolle bedrijven: sneakermerk Diversité Footwear, bootverhuurbedrijf iKapitein en cv-platform UniekCV. Om zijn dromen waar te maken past Wesley altijd drie essentiële vaardigheden toe: tinkeren, hosselen en circulair denken.

Tinkeren is experimenteren, ontdekken wat je leuk vindt. Bij hosselen gaat het om manieren vinden om geld te verdienen en leren omgaan met tegenslagen. Circulair denken draait om iets teruggeven aan je naasten, de maatschappij of het milieu, waardoor er weer andere deuren voor je opengaan.

In het boek vertellen rolmodellen als baltovenaar Soufaine Touzani, alleskunner Jandino Asporaat, Picnic-oprichter Michiel Muller, ex-voetbalster Anouk Hoogendijk, rapper Winne, Jumbo-topvrouw Colette Cloosterman, Emms van hiphopformatie Broederliefde en strafrechtadvocaat Mark Teurlings op welke manier zij tinkeren, hosselen en circulair denken om te kunnen ondernemen als een baas.

A.W. Bruna Uitgevers B.V.
01 januari 2020

Reacties op: Ondernemen als een baas