Ongekend Parijs

Ongekend Parijs

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
In zijn eerste boek ‘Ongewoon Parijs nam schrijver, fotograaf en blogger Ferry van der Vliet, je al mee naar plekken waar je als toerist nauwelijks komt, maar waar je wel de polsslag van de Franse hoofdstad voelt. Deze nieuwe reisgids ‘Ongekend Parijs’ is dan ook een logisch vervolg en brengt je opnieuw naar de verborgen werelden in en om Parijs.

Midden in de nacht dwalen door de buik van Parijs, wandelen over de Voie Triomphale en het Parijs van de toekomst. Op ontdekkingstocht langs de randen van deze boeiende metropool; Vincennes, Saint-Cloud en Bilancourt. Ervaar unieke belevenissen, waaronder kunst kijken in de diverse wijken, langs creatieve broedplekken en struinen over bijzondere voedselmarkten. ‘Wining & Dining’, op zoek naar de mooiste wijnbars en brasserieën. Versteend verdriet over het feit dat alles eindig is voor mens én dier. Parijs is zoveel meer dan een verzameling iconen.

Een boek vol met insidertips en dit alles op een vertellende manier, met veel achtergrondinformatie en rijk geïllustreerd met veel foto’s van de fotograaf zelf. Een absolute leidraad voor een avontuurlijk weekend of midweek in de Franse hoofdstad.

Na het succes van zijn eerste reisgids over Parijs besloot schrijver, blogger en fotograaf Ferry van der Vliet zijn nieuwe ontdekkingen opnieuw te delen. Als ambassadeur van Parijs en lid van het prestigieuze Atelier Néerlandais is hij regelmatig te vinden in Parijs. Wekelijks publiceert hij zijn Parijs ontdekkingen op zijn weblog Paris FvdV dat al driemaal genomineerd is voor de Paris Golden Blog Awards en gelezen wordt door ruim 765.000 volgers.

Reizen & Talen
PassePartout reizen