Ons lichaam

Heb jij weleens van de bovenlipheffer gehoord? De voorwaartsdraaier? De korte duimstrekker of de lange tenenbuiger? De klier van Cowper dan? Of je het gelooft of niet: het zit allemaal in je lichaam.

Ontdek het nu in Ons lichaam. Blader door grote en kleine flappen waaronder de geheimen van ons lichaam verstopt zijn. Het begint met de spierwegen, het zenuwstelsel, het systeem van bloedvaten en het skelet. Daarna volgt een reis door onze organen, hersenen en het voortplantingssysteem. Kortom, dit boek biedt een mooi en leerzaam overzicht van alle delen van ons lichaam, met naam en toenaam.

Is Ons lichaam het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ons lichaam