Ontketen het brein van je kind

Als ouders en leraren onze kinderen en pubers niet leren hoe ze op een gezonde manier met digitale media kunnen omgaan in hun eigen voordeel, dan zullen de antisociale media dat doen, in hun commerciële voordeel. En dat zou wel eens héél nadelig kunnen zijn voor het welzijn van onze kinderen.

Dit boek biedt een helder en onderbouwd antwoord op vragen zoals: 'Is het aantal uren dat je kind met een schermpje bezig is wel normaal? Hindert gamen en gebruik van sociale media het leervermogen van je kind? En hoe kun je je kinderen tegen overmatig gebruik van digitale media beschermen?'

Theo Compernolle beschrijft niet alleen wat de beste aanpak is, hij legt ook uit waarom. Als mensen begrijpen hoe ze het brein van hun kinderen kunnen bevrijden, zullen ze veel beter hun eigen creatieve oplossingen kunnen bedenken.

Is Ontketen het brein van je kind het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ontketen het brein van je kind