Ontsluierd

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Na een ongemakkelijk weerzien, na vijfentwintig jaar, gaan de zussen Angela en Emma op zoek naar de geheimen uit hun verleden. Het pad van de confrontatie verloopt hobbelig, het zijn niet alleen de spoken van vroeger die hen lijken te achtervolgen.
Emma wil het snel afronden, zodat ze terug kan naar haar geliefde Zweden waar haar man en dochter Tyra op haar wachten. Daar hoort ze thuis, denkt ze. Angela worstelt met zichzelf. Nu haar zus terug is in haar leven komt ze erachter dat haar stabiele leventje kwetsbaar is als glas.

Angela & Emma is een roman met een diepere laag, die schuurt tegen een psychologische thriller. Net zoals de zussen soms de grenzen opzoeken, zo zoeken de auteurs die ook op. Alice Bakker & Elly Godijn vormen samen het schrijversduo Bakker & Godijn.

Krachtig debuut van een goed gelukt schrijversduo over de manier waarop onrecht en (mis)perceptie een gezin kunnen ontwrichten, maar het nooit te laat is om de wonden te helen.
Antoinette Kalkman, auteur en manuscriptbeooordelaar, over Weerzien

Godijn Publishing