Ontwikkel je intuïtie

Ontwikkel je intuïtie

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 2
Jouw intuïtie kan je antwoorden influisteren precies wanneer je die nodig hebt. Antwoorden op eenvoudige vragen van alledag, maar ook op levensvragen. Denk aan: Wie ben ik nu eigenlijk diep van binnen? Wat wil ik nu echt graag? Wat is de rode draad in mijn leven en wat wil me dat zeggen? Wat is mijn levensmissie? Hoe kan ik veranderen en het leven leiden dat ik wil?

Iedereen kan zijn intuïtie gebruiken. Het is dus niet iets wat de een wel kan en de ander niet. Het is net zo gewoon – of zou dat eigenlijk moeten zijn – als voelen, luisteren en logisch denken.
In dit boek geeft Saskia Basten uitleg over wat intuïtie nou eigenlijk is en oefeningen, zodat je je meer bewust wordt van jouw intuïtie èn je er meer op durft te vertrouwen. Ze introduceert twee methodes: de Aardester en de Zielester. De Aardester leidt je in vijf stappen naar het antwoord op je vraag vanuit je intuïtie. De Zielester vormt een verdieping op de Aardester. Met deze methode kun je je levensvragen beantwoorden, omdat je hierbij een diepe verbinding maakt met je ziel. Zo krijg je loepzuivere informatie vanuit je hoger zelf en de kosmos.

Voor dit boek combineerde Saskia Basten onder meer haar jarenlange ervaring als transformatiecoach en trainer met haar persoonlijke onderzoek naar intuïtie en oeroude kennis uit de kabbala. De vooral praktische handleiding wordt aangevuld met het sprookje over Maankind. Zo wordt de boodschap van dit boek op verschillende manieren duidelijk: vertrouw op je intuïtie, want dat maakt jouw reis door dit leven een stuk makkelijker.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit