Onvindbaar

VN:

Onvindbaar

Gelezen 137 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 187 Favoriet 2 Recensies 23
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 2 Spots 1   Topics 0   Leesclub

Wanneer de tienjarige Arden op haar jonge tweelingzusjes past, ontsnappen ze even aan haar aandacht. Vervolgens ziet ze de meisjes in een glimp in een onbekende auto voorbijsnellen. Sindsdien is de tweeling spoorloos verdwenen.

Twintig jaar later heeft Arden haar leven nog maar nauwelijks op de rails, haar studie lijkt te mislukken en de vraag of haar zusjes nog leven houdt haar nog altijd bezig. Als haar vader overlijdt, erft ze het familiehuis dat sinds het drama leegstaat, en besluit ze terug te keren naar haar geboortedorp. Daar blijkt al snel dat haar herinneringen aan die verschrikkelijke middag niet kunnen kloppen, en ze gaat op zoek naar de man die korte tijd verdacht werd van de verdwijning. Arden is vastberaden om de waarheid te achterhalen, maar het stadje en het familiehuis geven hun geheimen niet zomaar prijs.

‘Deze fijne, bijna ouderwetse thriller bevat alles wat je nodig hebt: een geheimzinnig oud huis, onbetrouwbare buurtgenoten en een mysterieuze geschiedenis. Laura McHugh speelt heel knap met herinneringen.’ - Jodi Picoult

‘Een ontzettend knap en subtiel verhaal. Ik dacht te weten wie het had gedaan, maar zat er vier keer naast.’ - Lee Child

Literaire thriller
Cargo
24 augustus 2017
24 augustus 2017

Traag maar met een fenomenaal einde

door: Jacqueline Coppens

Als de bloeddorstige Karin Slaughter met een quote op het omslag van je thriller prijkt, wordt de nieuwsgierigheid alleen maar groter. De titel van Onvindbaar verwijst naar een vermissing: een onderwerp dat de laatste jaren groeit als mos in een overschaduwd gazon. De afbeelding op de voorzijde...

Reacties op: Onvindbaar