Advertentie

(on)zin van het (on)bewuste

1
Rank 2571 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie   Topics 0
Consumenten nemen hun beslissingen vooral onbewust. Althans, dit zeggen enkele toonaangevende wetenschappers. Als deze stelling waar is kan dit verregaande implicaties hebben voor traditioneel marktonderzoek en hun opdrachtgevers, die primair naar bewuste attitudes kijken. Is het onbewuste echt almachtig en bewustzijn slechts een slaaf van het onbewuste? En hoe wetenschappelijk is fMRI-onderzoek eigenlijk? Om deze vragen te beantwoorden heeft MARE Research een expert- en literatuuronderzoek uitgevoerd. 'De (on)zin van het (on)bewuste' is het resultaat van dit onderzoek. De bevindingen in deze publicatie zijn even verrassend als verhelderend. Onmisbaar voor iedereen die zich in de praktijk bezighoudt met consumentengedrag. Waldo Swijnenburg is psycholoog en socioloog en Managing Partner van MARE Research. Dr. Liesbeth Gerritsen is psycholoog en werkzaam bij MARE Research als Research Director. Jesse Derkx is afgestudeerd in Reclame, Marketing en Communicatie en werkt momenteel als freelance schrijver.
Genre
Non-fictie
Aantal pagina’s
55
Uitgeverij
Eburon Uitgeverij Bv
ISBN
9789059725966
+

Boekinformatie wijzigen
1 keer bewerkt, laatste bewerking door Marjan Fortuin
Rapporteer deze bijdrage
Jouw boekenplank Jouw waardering
Jouw recensie   Schrijf een recensie
? Onze partners
E-book prijsvergelijker

Topics


Start een topic voor discussies met andere lezers, vragen over boeken of het delen van leuke trivia over boeken of auteurs.

Start een nieuw topic