Meer dan 5,3 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
×

(on)zin van het (on)bewuste

Consumenten nemen hun beslissingen vooral onbewust. Althans, dit zeggen enkele toonaangevende wetenschappers. Als deze stelling waar is kan dit verregaande implicaties hebben voor traditioneel marktonderzoek en hun opdrachtgevers, die primair naar bewuste attitudes kijken. Is het onbewuste echt almachtig en bewustzijn slechts een slaaf van het onbewuste? En hoe wetenschappelijk is fMRI-onderzoek eigenlijk? Om deze vragen te beantwoorden heeft MARE Research een expert- en literatuuronderzoek uitgevoerd. 'De (on)zin van het (on)bewuste' is het resultaat van dit onderzoek. De bevindingen in deze publicatie zijn even verrassend als verhelderend. Onmisbaar voor iedereen die zich in de praktijk bezighoudt met consumentengedrag. Waldo Swijnenburg is psycholoog en socioloog en Managing Partner van MARE Research. Dr. Liesbeth Gerritsen is psycholoog en werkzaam bij MARE Research als Research Director. Jesse Derkx is afgestudeerd in Reclame, Marketing en Communicatie en werkt momenteel als freelance schrijver.
Toon details

Schrijf een recensie

Is (on)zin van het (on)bewuste het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Deze thriller trekt je razendsnel mee in een complot met onbetrouwbare staatslieden met hun eigen agenda's, internationale conflicten en hoogoplopende bedreigingen voor de samenleving.

Reageren op (on)zin van het (on)bewuste

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.