Oorlogshart (POD)

Fantasy & SF   Topics 0
(POD) Oorlogshart is de spannende conclusie van Terry Goodkinds epische fantasy-reeks De Wetten van de Magie en de daaropvolgende Richard & Kahlan-romans. Dit is het allerlaatste boek in het verhaal dat begon met Het Zwaard van de Waarheid.

Zielsverwanten, pionnen van de profetie en erfgenamen van een eeuwenoud conflict. Richard en Kahlans lotsbestemmingen zijn al verbonden sinds ze elkaar voor het eerst tegenkwamen in Het Zwaard van de Waarheid.
Maar nu ligt Richard op een lijkbaar, zwevend tussen de wereld van de levenden en de dood, en moet Kahlan vechten voor zijn leven terwijl Richard in de onderwereld zijn eigen strijd levert.
Dit is de laatste slag in een oorlog van drie millennia oud, een oorlog waarin het Zwaard van de Waarheid werd gesmeed, een oorlog die het einde kan betekenen van niet alleen hun levens, maar van hun complete wereld.

‘Slechts weinig schrijvers beschikken over de scheppende kracht van Goodkind.’ Publishing News

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy
Luitingh Sijthoff Fantasy
25 oktober 2021
25 oktober 2021

Reacties op: Oorlogshart (POD)