Op de fiets door Afrika

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Op een koude, natte dag in London besluit Pamela Watson dat ze genoeg heeft van haar drukke baan. Het leven moet toch meer te bieden hebben? Zo begint een groots avontuur. Geïnspireerd door allerlei spannende reisverhalen valt haar keus op Afrika. Alleen. Op de fiets. Waanzin! De fietstocht zal bijna twee jaar duren, door zeventien landen van het Afrikaanse continent, over een afstand van vijftienduizend kilometer. Op haar route van Dakar naar Dar Es Salaam trotseert Pamela verzengende hitte en kou, dichte zwermen steekvliegen, bijtende honden en met machetes zwaaiende, woeste mannen. Uitputting, ziekte en pijn eisen hun tol, en meer dan eens staat Pamela op het punt terug naar huis te gaan. Het enige waar ze altijd op kan rekenen is de hartverwarmende gastvrijheid van de bevolking. Voedsel, onderdak en gezelschap worden haar, ondanks de schrijnende armoede, nooit geweigerd. Reis met Pamela Watson naar het mysterieuze hart van Afrika en geniet van haar onvergetelijke reisavontuur.

The House of Books B.V.
16 juli 2019