Op de hielen

Natalie Greco is dol op haar baan als universitair docent rechten, al luisteren haar studenten niet naar haar en komen ze nauwelijks naar haar colleges. Het meest voelt ze zich verbonden met haar collega Angus Holt, een aantrekkelijke docent met een briljante geest. Wanneer hij Natalie overhaalt een gastcollege te geven in de gevangenis en er tijdens hun bezoek een gewelddadige opstand uitbreekt, wordt haar wereld op zijn kop gezet. In de chaos die ontstaat hurkt Natalie bij een zwaargewonde bewaker. Vlak voor hij sterft stamelt hij de cryptische woorden: ?Zeg tegen mijn vrouw dat het onder de vloer ligt?? Met deze bekentenis verandert Natalies leven in een nachtmerrie. Opeens is ze hoofdverdachte van een gruwelijke moord en wordt ze zelf met de dood bedreigd. Niet alleen de politie zit achter haar aan, maar ook meedogenloze criminelen proberen haar ervan te weerhouden hun geheimen te onthullen.

Nu haar leven en carrière op het spel staan moet Natalie als nooit tevoren vertrouwen op haar intuïtie, haar intelligentie en haar moed. Ze moet de laatste woorden van de bewaker zien te ontcijferen, anders is ze ten dode opgeschreven.

Redactionele recensie

Recensies (3)

Meer recensies

Is Op de hielen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Op de hielen