Op Grindr blijf ik 34

Na zo’n slordige twintig jaar uit de kast mag je hopen dat je geaardheid geen issue meer is. En toch bepaalt het voor Johan nog regelmatig hoe hij naar de wereld kijkt. Van een simpel gesprek met een taxichauffeur tot het boeken van een hostel – op de achtergrond speelt zijn homo-zijn verrassend vaak een rol. Want wat te doen als je hikend door de bergen bevriend raakt met een oud-militair? Je trekt met elkaar op, waadt door beekjes, slaapt in hetzelfde stapelbed. Als op de laatste dag het thema ‘lekkere wijven’ aangesneden wordt… moet je dan nog uit de kast komen?
In dit boek ontleedt Johan dagelijkse situaties als een ware amateursocioloog. Van online daten tot vrijwilligerswerk, van voguen tot babysitten, van rij-instructeurs tot jeugdvrienden. Een lichtvoetige bundel met tenenkrommende, geestige en herkenbare situaties. Bezien door de roze bril van een opa van 40.

Is Op Grindr blijf ik 34 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Op Grindr blijf ik 34