Op pad met bijzondere gidsen: Krishna, Boeddha en Jezus

Naar gelang onze culturele verworvenheden worden we in dit leven geconfronteerd met uitzonderlijke spirituele gidsen. Voor drie onder hen hebben we in dit boek een bijzondere aandacht. Hoewel we allen met een zelfde levenswet verbonden zijn, werden ons als kind diverse levenswaarden voorgehouden. De confrontatie met het onderricht van deze gidsen laat ons toe tijd en ruimte te overstijgen en zo onze eigen culturele verworvenheden aan de tand te voelen. Vrijheid behoort immers tot onze meest fundamentele waarde. Haar omzetten in verantwoordelijkheid tot onze voortdurende opdracht.

Is Op pad met bijzondere gidsen: Krishna, Boeddha en Jezus het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Op pad met bijzondere gidsen: Krishna, Boeddha en Jezus