Op staande voet

Op staande voet

Rank 2501 Gelezen 26 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 47 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
EEN DIRTY OFFICE ROMANCE
Ireland St. James heeft keihard gewerkt om haar droombaan als tv-verslaggever te veroveren. Tot haar vervelende baas een privévakantievideo van Ireland gebruikt om haar te ontslaan wegens ‘ongepast gedrag’. Ireland gaat op stap met een goede vriendin, en als ze thuiskomt schrijft ze al haar woede van zich af en stuurt een onbesuisde e-mail naar de baas van de baas van de baas: Grant Lexington, CEO van het miljardenbedrijf.
Het is lang geleden dat iemand Grant zo ongefilterd de waarheid durfde te vertellen. Hij is gelijk gefascineerd door de brutale blondine en besluit dat hij haar beter wil leren kennen…
De boeken van Vi Keeland zijn wereldwijde bestsellers. Met dirty office romance De baas brak ze door bij het Nederlandse en Vlaamse publiek. Ook schrijft ze samen met Penelope Ward verslavende romantische verhalen zoals Onweerstaanbaar en vele andere.

Romantiek
Romantiek