Op weg naar bewustwording

Op weg naar bewustwording

Dit boek beschrijft een bijzondere en oorspronkelijke filosofie met vele oefeningen en aandacht voor concentratie, meditatie en contemplatie. De filosofie is meer dan 2500 jaar oud en is hier in een modern jasje gevat. Het is het neusje van de zalm op het gebied van spiritualiteit. Het 8-voudige pad is volgens de oorspronkelijke acht paden ingedeeld. Je bepaalt zelf hoe en in welke volgorde je deze bewandelt. Alleen al door kennis te nemen van de acht paden zul je meer inkeer en besef ontwikkelen. Het boek belooft transformatie als je de oefeningen ook toepast. Dit boek is een panacee voor gezondheid en welbevinden. Al door het lezen ervan ontwikkel je meer bewustwording. Barbelo zegt zelf: ‘Ik zag velen binnen een paar maanden opbloeien en een grotere persoonlijkheid ontwikkelen. Binnen een half jaar verdwenen burn-out of rugklachten en gevoelens van incompetentie.’

Religie & Spiritualiteit
Oosterse oefeningen (yoga, tai-chi e.d.)
Gopher
06 december 2021
06 december 2021

Reacties op: Op weg naar bewustwording