9789492932037_front

Op weg naar wijsheid

Kennis staat in onze samenleving op een voetstuk. Maar hoe vaak lopen we met z’n allen niet tegen de grenzen van kennis aan? Daarom hebben we Wijsheid nodig, zegt taotrainer Reinoud Eleveld – en nu méér dan ooit. In gesprek met Daan Jacobs introduceert hij Wijsheid – een van de vijf vormen van bewustzijn – als het ontbrekende puzzelstukje in de universele zoektocht naar een ‘beter’ leven. En dat niet alleen: deze bewustzijnskracht is hét antwoord op ‘de toestand in de wereld’, die Reinoud kritisch maar hoopvol schetst. Het is twee voor twaalf, betoogt hij – en Wijsheid is onze way out. Iedereen die dat wil, kan een wijze(re) man of vrouw worden. Dat is geen kwestie van levenservaring: Wijsheid, zo luidt Reinouds boodschap, is een kracht die je kunt trainen. Hoe je op weg naar Wijsheid de eerste stappen kunt zetten, lees je in dit fascinerende, helder geschreven boekje.

Religie & Spiritualiteit
Esoterie algemeen
Illustraties
Sarah San Van Der Wagt
Taotraining
19 november 2021
19 november 2021
9789492932037

Reacties op: Op weg naar wijsheid