Opgeladen!

Opgeladen!

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Olympisch schaatskampioen Jochem Uytdehaage deelt in Opgeladen! zijn kennis over krachten en energieën. Een goede werk-privébalans, een betere conditie, presteren op het werk, fit en uitgerust zijn, meer aandacht hebben voor de kinderen, makkelijker kunnen ontspannen. We willen het allemaal, maar in de hectiek van het dagelijkse leven lukt het vaak niet. Jochem Uytdehaage ontdekte na zijn carrière als schaatser dat hij niet vijf, zes dingen tegelijk op honderd procent kon doen. Hij werd te veel afgeleid om werkelijk goed te presteren. Hij analyseerde zowel zijn ervaringen in zijn topsportcarrière als die van daarna en ontdekte wat hij batterijen van energie noemt.
De mentale batterij gaat over kennis, kunde en ervaring. De fysieke batterij over voeding, slaap, beweging en ontspanning. De spirituele batterij richt zich op drive en zingeving en de emotionele batterij gaat over relaties, gedrag en emoties. Deze vier batterijen staan met elkaar in verbinding en zijn van grote invloed op ons dagelijks leven. Opgeladen! van Jochem Uytdehaage is een praktisch boek om met meer energie alles uit je leven te leren halen.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen