Opstaan in het Lloyd Hotel

Dit gebeurt niet elke dag: een politicus in de bloei van zijn loopbaan en zijn bestaan die de balans opmaakt, zonder ergens omheen te draaien.

Lodewijk Asscher durft het en doet het. In Opstaan in het Lloyd Hotel blikt hij terug en kijkt vooruit. Niet uit nostalgie, maar om zich als politicus aan zichzelf en al zijn volgers onverhuld te tonen. Op zijn glorieuze opkomst, tot vicepremier en partijleider van de PvdA, volgde een moeilijke periode, zowel politiek (terugval PvdA) als persoonlijk (zijn vader overleed in 2018). Daarmee is het een openhartig boek geworden over klimmen, vallen en weer opstaan. Want zijn idealen voor een beter Nederland zijn ongebroken.

Opstaan in het Lloyd Hotel is daarmee een agenda voor de toekomst. De toekomst van een briljant en bewogen politicus, en de toekomst van ons land.

Redactionele recensie

Recensies (2)

Meer recensies

Is Opstaan in het Lloyd Hotel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Opstaan in het Lloyd Hotel