Organisatievibe

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
In Organisatievibe komen cultuur en energie bij elkaar. We gaan terug naar de basis: hoe bouw je een cultuur waarin professionals energie krijgen van het werk dat ze doen en van de omgeving waarin ze werken? Die energie is hard nodig als brandstof om te vernieuwen. Organisaties worstelen nu vaak met deze vernieuwing. We zijn op een punt aangekomen waar de bevlogenheid van professionals historisch laag ligt. Ondertussen zijn de investeringen die organisaties doen om mensen gelukkig te maken op hun werk juist hoger dan ooit.
Organisatievibe laat zien dat energie op de werkvloer de belangrijkste voorspeller is voor het succes van organisaties in een snel veranderende en turbulente wereld. Dit boek laat in zes lessen zien hoe je Organisatievibe voor je kunt laten werken. Banach vertaalt de bedrijfsstrategieën van de succesvolste organisaties naar praktische lessen op het gebied van innovatie en inspirerend werkgeverschap.
Boom uitgevers Amsterdam