Oude verhalen, nieuwe inzichten

Oude verhalen, nieuwe inzichten

Rank 5063 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Het dilemma van de planeet aarde is dat de mensen die erop wonen meegaan in het proces van die planeet, want zij zijn niet alleen de bewoners, maar ook onderdeel daarvan. Er bestaat een wisselwerking tussen de planeet en de mensen. Gaat het slecht met de aarde dan zullen de mensen dat ook ervaren, omgekeerd is ook waar. De planeet heeft geen tijd en mogelijkheid om alles wat mis gaat te corrigeren, zij heeft alleen maar de natuurwetten om de mens iets te vertellen, maar als de mensen dat niet oppakken dan raakt de planeet uit balans, net zoals de bewoners.
Na zijn eenzame reis met een ruimteschip door het heelal geeft Erik overal in de wereld lezingen over de inzichten die hij heeft verworven. Hij voelt het als zijn taak, bewustwording te stimuleren. Maar zijn eigen innerlijke reis is ook nog niet ten einde. Hij maakt een nieuwe reis, door verleden en toekomst en raakt doordrongen van het feit, dat de aarde veel meer zorg en liefde nodig heeft dan zij nu krijgt. En dat alles met alles verbonden is, zonder einde, zonder begin.
Een bijzonder boek, vol hoop, met doorleefde inzichten, beschreven als een spannend avontuur.
Religie & Spiritualiteit
Uitgeverij Elikser B.V.