Oude wonden

Oude wonden

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
‘Vind jij dat we over andermans leven mogen beslissen?’

Adam heeft eigenlijk wel andere dingen aan zijn hoofd wanneer een nieuwe klant hem met deze gewetensvraag confronteert. Moet hij wel doorgaan met zijn leven als escort, zeker nu zijn moeder plots is overleden? En wat betekenen de onbeantwoorde liefdesbrieven die hij op haar zolder heeft gevonden? Kan het zijn dat ze tot haar dood over de identiteit van zijn vader heeft gelogen? Vastberaden gaat hij op zoek naar de mysterieuze afzender van de brieven en de waarheid over zijn verleden.

Toch laten de woorden van de klant hem intussen niet los. Hoe vaker hij Matthias Lybeer ontmoet, hoe meer Adam ervan overtuigd geraakt dat de ambitieuze hoogleraar een misdaad beraamt. De spanning loopt steeds hoger op, tegen het decor van een rivaliteit tussen professoren die het hele land in de ban houdt.

Wat is Lybeer van plan? Wie speelt dubbel spel? Wie draait wie een rad voor de ogen, en waarom? En slaagt Adam erin het onheil te voorkomen?

Oude wonden is een spannende misdaadroman over onverwachte banden tussen mensen, waarin niemand zijn verleden ontloopt.

Spannende boeken algemeen
Houtekiet