Outsiders

Ollie Olanipekun en Nadeem Perera waren allebei gek op vogels kijken, maar voelden zich weinig welkom in het traditionele wereldje van bird watchers. Om de ondervertegenwoordiging van mensen van kleur onder vogelaars recht te trekken, richtten ze Flock Together op. Wat begon als een wandeling in het park om de hoek, leidde al snel tot een wereldwijde beweging gericht op activisme, community-building en het samen beleven van de natuur. Outsiders is zowel een krachtig persoonlijk verhaal over het door-breken van vastgeroeste patronen als een bevlogen manifest voor inclusievere natuurorganisaties. Het stimuleert iedereen om naar buiten te gaan en al dat moois wat de natuur te bieden heeft te omarmen. Want de natuur is van ons allemaal.

Is Outsiders het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Outsiders