OVER/DELIVER

Over/deliver

Culinair   Topics 0
Welkom in het nobelste beroep ter wereld! In dit boek schrijft Tim Heiremans neer wat hij verstaat onder service geven. Of het nu in een sterrenzaak, een taverne of een dorpscafé is. Hij wil iedereen die werkt of gaat werken in de horeca, of erin geïnteresseerd is, een frisse kijk geven op service en zo een attitude en mentaliteitsverandering teweegbrengen in de duizenden fantastische horecazaken die ons land rijk is. Door tal van praktische anekdotes en voorbeelden herkent zowel de gast als het personeelslid vast en zeker de do’s and don’ts van het mooiste vak op aarde.
Tim Heiremans is een voormalig Kapitein ter Lange Omvaart op cruiseschepen en superjachten. Hij werkte voor de rijkste en bekendste mensen ter wereld, en leerde er wat topservice op het allerhoogste niveau écht betekent. Met zijn boek en trainingen is hij aan een queeste begonnen om iedereen ervan te overtuigen dat je met de juiste attitude en mentaliteit mensen kan verwennen en accommoderen.
Culinair
Brave New Books