Overleven

VN:

Overleven

Gelezen 91 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 104 Favoriet 5 Recensies 2
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

‘Wil je in één keer uitlezen.’ Libelle

Rye Mallett is een van de beste piloten ter wereld. Hij kan overal heen vliegen, op ieder moment, per direct en door de ergste weersomstandigheden. Op een nacht stijgt hij op, terwijl geen enkele andere piloot dat zou doen, om een zwarte, beveiligde kist af te leveren aan ene Dr. Lambert. Eenmaal geland wordt hij opgewacht door Dr. Brynn O’Neal, een bijzonder aantrekkelijke arts die beweert dat ze door Lambert is gestuurd. Ze weigert te vertellen wat er in de kist zit, maar één ding is duidelijk: zij is niet de enige die het wil hebben.
Samen raken Rye en Brynn verwikkeld in een race tegen de klok om de kist op tijd op de plaats van bestemming te krijgen. Maar kunnen ze elkaar wel vertrouwen?

De pers over Sandra Brown

‘Sandra Brown stelt nooit teleur!’ Cosmopolitan
‘Deze dame weet waar haar fans van houden en geeft het ze met volle teugen.’ The Huffington Post
‘Een meesterlijke verhalenverteller die haar lezers op het puntje van hun stoel houdt.’ USA Today

Spannende boeken algemeen
Thriller
Boekerij
26 februari 2019
26 februari 2019

Janneke Bouwman Hebban Recensent

Prima verhaal van een rasverteller

door: Janneke Bouwman

Wat is overleven? Hoe doe je dat bij een ernstige ziekte? Hoe doe je dat wanneer je getekend bent door ervaringen uit het verleden en je niemand meer vertrouwt? Daar worstelen alle hoofdpersonen mee in deze nieuwe thriller van Sandra Brown. Haar boeken zijn geliefd bij een breed publiek: spannend...

Reacties op: Overleven