Overspel

Overspel

Rank 6793 Gelezen 25 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 5
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0
Iris is getrouwd met Pepijn, een succesvolle officier van justitie. Ze lijkt volmaakt gelukkig, tot ze verliefd wordt op Willem, de advocaat van een dubieuze vastgoedmagnaat met wie Pepijn namens het om net in een juridisch gevecht is verwikkeld. Als duidelijk wordt hoe de kaarten liggen, komt Iris klem te zitten. Willem en Pepijn worden niet alleen tegenstanders in de rechtszaal, maar ook in de liefde. Dan wordt er een raadselachtige moord
gepleegd…
Overspel is een nieuwe twaalfdelige thrillerserie die de VARA in het najaar van 2011 zaterdagavond primetime op de buis brengt. De hoofdrollen worden vertolkt door Sylvia Hoeks, Fedja van Huet, Kees Prins, Ramsey Nasr en Rifka Lodeizen. De regie is in handen van o.a. Dana Nechushtan (Annie M.G.) en Frank Ketelaar (Vuurzee)
Literaire thriller
Uitgeverij Atlas Contact b.v.
04 november 2011
9789020411294 , 9789020410822

Recensies

Intrigerend en spannend

door: Gerry Hameetman 1 like

Overspel van de Nederlandse schrijfster Nicolet Steemers is gebaseerd op de onlangs uitgezonden gelijknamige tv-serie. Normaal gesproken zie ik dat liever andersom, maar in dit geval heeft het zo zijn na- maar ook voordelen.

Iris Houwenaar, fotografe en moeder, valt onverwacht als een blok voor...

Moeizaam begin

door: Inggroen 1 like
Het eerste deel van het boek vliegen de personages je om de oren, maar ik ben blij dat ik mee daar door geworsteld heb. Na een kwart had het verhaal me te pakken en kon ik niet wachten op de ontknoping.

Recensie Overspel

door: Anita Poot-Knulst 1 like
Boek dat leest als een spannende film. Fijne schrijfstijl, al moest ik in het begin wel even omschakelen naar de vastgoedscene. Daar weet ik niet zoveel van

Recensie Overspel

door: Saskia Nobels 1 like
Ik vond dit boek voornamelijk in het begin nogal verwarrend. Er komen zoveel personages op je af dat je goed bij de les moet blijven om te weten wie wie is en hoe de familieverhoudingen precies liggen. Vanaf de helft van het boek vond ik het verhaal wel beter worden. Al met al een lekker...