Lichtval

VN:

Lichtval

Gelezen 67 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 19 Favoriet 0 Recensies 21
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

De verhoudingen binnen de acteursfamilie Lorenz staan onder zware druk sinds Ellis, de oudste dochter, twee jaar geleden is verongelukt. Wat is er precies gebeurd in de nacht dat ze van de vuurtoren viel? Nooit was Aline van plan nog eens voet te zetten op het Waddeneiland waar zich de ramp heeft voltrokken. Totdat ze gebeld wordt met de mededeling dat de familie heeft besloten de as van haar zus op Ameland te verstrooien. Met tegenzin keert Aline terug naar het vakantiehuis van haar ouders. De herinnering aan de gebeurtenissen die ze twee jaar lang heeft proberen te verdringen, komt met elke lichtbundel die de vuurtoren over het eiland laat gaan meer naar boven. Door welke herinneringen wordt haar andere zus Masha gekweld? En welke rol heeft haar broer Jules gespeeld?

Literaire thriller
Uitgeverij Atlas Contact
09 februari 2010
09 maart 2010
9789020416565 , 9789020410532 , 9789462538795

Linda Samplonius Auteur

Familiedrama op Ameland

door: Linda Samplonius 1 like
Lichtval is het derde boek van Nicolet Steemers. Eerder schreef de Nederlandse auteur Het hart en de moordkuil en Zachte heelmeesters.
De hoofdpersoon in Lichtval is Aline Lorentz. Ze is opgegroeid in een acteursfamilie. Haar ouders hebben een vakantiehuisje op Ameland waar ze regelmatig hun vrije...

Reacties op: Lichtval