Panchakarma

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Milieuvervuiling, slechte werkomstandigheden en verkeerde voeding zijn soms onontkoombaar en vormen een belasting voor het lichamelijk functioneren. Panchakarma is een uniek onderdeel van ayurveda, de traditionele geneeskunde van India. Deze effectieve reinigingsmethoden leveren een wezenlijke bijdrage aan ieders lichamelijke én geestelijke gezondheid. Dit boek is opgezet vanuit de praktijk en geeft informatie die door iedereen gemakkelijk kan worden toegepast. Meer dan 20 speciale reinigingstherapieën worden geïntroduceerd en in detail beschreven. De behandelingen zijn ook geschikt om als aanvulling op andere reinigingsbehandelingen te worden toegepast. Bijzondere recepten, instructieve tekeningen, een verklarende woordenlijst, een preparatenbeschrijving plus een index maken het boek compleet. Een praktische gids om binnen handbereik te houden. +

VBK Media
01 januari 1996