Papa, ik mis je zo....

Papa, ik mis je zo....

Mama, telefoon voor jou… zei Dani, mijn zoontje.
Met de woorden die over de telefoon volgden stortte de wereld van mij en mijn kinderen in. Die bewuste dinsdagavond was de dag dat zijn leven eindigde, en ons leven inktzwart werd.
Dit is mijn verhaal, over het verlies van mijn vader. Over de beslissing die hij maakte, de beslissing die ons leven radicaal veranderde. Laat me je meenemen in een donkere rollercoaster. Ik zal je vertellen over de emoties die wij als gezin moesten verwerken, over de vragen en problemen die zijn keus met zich meebrachten en over het onbegrip van buitenstaanders.
Dit boekje heeft mij geholpen met de verwerking. Door de pijn van me af te schrijven creëerde ik een emotionele ladder dat ervoor zorgde dat ik enigszins uit het diepe dal kon klimmen waar ik op dat moment in zat.

‘Papa, IK mis je zo...’ is een persoonlijk verhaal. Geschreven door een dochter die de eenzame en donkere gedachtegang van haar vader wil begrijpen, maar zelf ook een ouder is en daardoor zijn keus niet kan bevatten.
Biografieen literaire auteurs
Brave New Books