Parel in de pijn

In deze autobiografie vertelt Inge Bongenaar over haar leven vol liefde, leed, spiritualiteit en hoe het licht er altijd is. Dat het leven niet altijd makkelijk is, weet Inge namelijk als geen ander. Het leven komt niet alleen met rozengeur en maneschijn. Het leven kent vele dalen. Sommige zijn diep en anderen zijn nog dieper. En ook al is ze begaafd en kreeg ze hulp van bovenaf, toch moest ze het vaak alleen doen. Dit is haar les hier op deze aarde, maar ook haar gift. Dit is haar Parel in de Pijn. Ze deelt haar leven met jou, zodat jij ook jezelf leert kennen. Dat jij jezelf leert liefhebben om wie je werkelijk bent. Dat jij mag ontwaken aan de herinnering dat jouw ziel altijd bij je is in elk moment. Ook op de momenten dat het niet eenvoudig is en wanneer je in een wervelstorm van gebeurtenissen zit. Je bent nooit alleen. Er is altijd hoop. En er is altijd licht achter de duisternis. Ze deelt haar leven met jou om je te laten zien dat het de moeite waard is. Bereid jezelf voor op deurtjes die in jou open zullen gaan om dichter bij jezelf te komen. Om nog meer te worden wie jij bent. Om naar jezelf en jouw leven te kijken op een nieuwe en lichtere manier. Hier hoef je niks voor te doen. Je hoeft er alleen maar voor open te staan en het over je heen te laten komen. Weet dat je zielsbewustzijn dit boek op jouw levenspad heeft gebracht voor inzicht en acceptatie van de liefde voor jezelf.

Waargebeurde verhalen
Bron van Licht & Tribus Media
08 februari 2021
08 februari 2021

Reacties op: Parel in de pijn