Parel van het licht

Moed, hoop en vertrouwen, elementen die we graag in onze koffer meedragen en ook nodig hebben op onze levensreis. Vaak ontdekken we echter dat dit nog niet zo gemakkelijk is. Hoe houd je moed, vertrouwen en hoop hoog als je regelmatig uitdagingen, teleurstellingen en worstelingen tegenkomt? Hoe blijf je op je eigen weg in een wereld die je graag de weg wijst?
'Parel van het licht, moed en verlichting op je pad' is een boek dat je dagelijks open kunt slaan. Het biedt je bemoediging, inzichten, overdenkingen, gedichten, gebeden en boodschappen van engelen.
De schrijfster wil je hiermee ondersteunen op je levenspad dat hoogst waarschijnlijk pieken, dalen en meerdere kruispunten kent. Ze wil de lezers aanmoedigen om het leven met vertrouwen en een open hart aan te gaan. Daarnaast wil dit boek je helpen beseffen dat je een bijzonder mooi mens bent met vele talenten.

Is Parel van het licht het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Parel van het licht