Partycrash

PARTYCRASH is een waargebeurd verhaal dat leest als een thriller. Het gaat over kinderen van nu. Over een feestje waar het flink misgaat: drank, vernielingen en zelfs diefstal. Door gymnasiasten. Als een razende rechercheur gaat de vader van Vera op zoek naar de daders. Ondanks het web van leugens (waarbij feestgangers elkaar inlichten, dekken en intimideren via whatsappgroepen) krijgt hij uiteindelijk de waarheid boven tafel...
Hoe heeft PARTYCRASH kunnen gebeuren? In de nabeschouwing plaatst Roelof Broekman het verhaal in de context van deze tijd, waarin ouders worstelen met het kind en de smartphone, met vrijheid en straf, met pamperen en loslaten, drank en drugs. Kritisch denkt hij na over het gebroken gezin, over jong zijn in de 21ste eeuw, en vooral over de rol van opvoeder in onze hyperwereld.

Redactionele recensie

Recensies (3)

Meer recensies

Is Partycrash het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Partycrash