Patrick Pijnacker En Het Machtige Zwaard

Patrick Pijnacker, een elfjarige jongen die gespest wordt, vindt een magische kistje, dat hem naar de geheimzinnige wereld van Algor leidt. In Algor hebben twee tovenaars grote ruzie en Patrick moet voor de goede van de twee tovenaars op zoek naar het Machtige Zwaard. Op zijn tocht ontmoet hij nieuwe onbekende wezens, hij maakt vrienden maar ook vijanden. Vindt Patrick het zwaard, kan hij Algor redden en overwint hij zijn pesters?

‘Zullen we elkaar ooit weer eens terug zien?’ vroeg Patrick.
‘Misschien,’ zei tovenaar Zordon. ‘Als we je hier eens hard nodig hebben. En vergeet vooral niet om altijd dapper te blijven. En onthoud goed dat als iemand of iets groter dan jou is, dat niet per se hoeft te betekenen dat ie ook sterker dan jou is.’

Is Patrick Pijnacker En Het Machtige Zwaard het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Patrick Pijnacker En Het Machtige Zwaard