Paul Elstak

Paul Elstak

Rank 4421 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Al bijna dertig jaar plukt Paul Elstak, godfather van de hardcore, de vruchten van zijn grootste hits Rainbow in the Sky, Luv U More en The Promised Land. Maar het succes had zijn prijs. In deze openhartige biografie vertelt hij aan journalist Boris van Zonneveld over de onwaarschijnlijk moeilijke jaren die op dat succes volgden. Paul werd uitgekotst en bekogeld door het gabberpubliek, raakte aan de grond en belandde diep in de schulden, maar maakte ook weer succesvol zijn comeback.
In dit intieme portret maakt Paul Elstak voor eens en altijd schoon schip, zodat hij met een onbezwaard geweten de toekomst tegemoet kan. Zoals hij het zelf zegt: ‘Dit is geen boek vol borstklopperij over hoe goed ik wel niet ben. Dit is mijn echte verhaal, hoe mijn leven écht verlopen is. Dat verdiende niet altijd de schoonheidsprijs.’

Biografieen literaire auteurs
Amsterdam Books