Pech onderweg

Drie maal pech tijdens maandenlange zwerftochten met de camper.1. Een verstekeling aan boord! Pros, een kliertje dat zich gedraagt als een klier en er verantwoordelijk voor is dat we vier maanden vroeger dan we hadden gepland, terug moeten naar Europa.2. Acht maanden op reis met een mismeesterde motorhome. Naast irritante storingen en defecten krijgen we drie keer te maken met een gebroken ruit!3. Wanneer we in december 2019 aan onze jaarlijkse zwerftocht naar het zuiden beginnen, heeft nog niemand gehoord van corona. Wanneer we bijna drie maanden in Marokko zijn, moeten we 106 dagen in quarantaine, waarvan 70 tussen vier muren op een camping waarvoor we nooit zelf zouden gekozen hebben. We worden er geconfronteerd met corruptie, machtsmisbruik en racisme.

Is Pech onderweg het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Pech onderweg