Perfecte moeder

VN:

Perfecte moeder

Rank 4836 Gelezen 172 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 166 Favoriet 2 Recensies 4
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

De angst van iedere moeder: je baby verdwijnt terwijl je er even niet bent

Een groep jonge moeders komt regelmatig samen om bij te kletsen. Als ze besluiten om een keer wat te gaan drinken zonder de kinderen, vindt iedereen dat een goed idee. Alleen Winnie, de enige alleenstaande moeder van de groep, staat niet te springen. Maar uiteindelijk halen ze haar over en de dames vermaken zich opperbest. Maar dan slaat het noodlot toe: Midas, het zoontje van Winnie, wordt uit zijn wiegje gestolen.

De politie lijkt er vanaf dag 1 een potje van te maken, dus de vrouwen nemen het heft zelf in handen: wat is er gebeurd en waar is de baby? Maar ook de media begint zich te bemoeien met het verdwenen kind en vooral met moeder Winnie.

De vragen stapelen zich op.  Wie zijn de vrouwen van deze vriendinnenclub?  Welke geheimen houden ze achter? Kennen ze elkaar eigenlijk wel goed genoeg? En is de moeder wel zo onschuldig?

De pers over Perfecte moeder:
‘Eindelijk, een boek om de informele thriller trilogie die begon met Gone Girl en Het meisje in de trein te voltooien. Daar komt nu: Perfecte moeder, met straks als producent en in de hoofdrol Kerry Washington.’ Vanity Fair
‘Voor liefhebbers van slimme thrillers in de stijl van Gillian Flynn zal dit boek moeder overal koude rillingen bezorgen.’ Library Journal, starred review

Spannende boeken algemeen
Literaire thriller
Meulenhoff Boekerij B.V.
07 augustus 2018
21 augustus 2018

Meer een psychologische roman dan een thriller

door: Diana Wienholds

Perfecte moeder is de eerste roman van Aimee Molloy. In dit boek heeft zij autobiografische aspecten gebruikt. Molloy was, net als een van de personages, ghostwriter en ook zij worstelde met het schrijven van een boek over het leven van iemand anders. Toen Molloy zelf kinderen had, wilde zij een...

Reacties op: Perfecte moeder