Planten van hier

Henny Ketelaar
Nederland bloeit! Dit kleurrijke boek bundelt kennis en inspiratie rondom onze inheemse flora, geschreven door bekende natuurorganisaties als NL Bloeit!, FLORON, Vlinderstichting en de universiteiten van Wageningen en Nijmegen. Planten van Hier toont overtuigend de voordelen van een groen landschap: voor onszelf, de biodiversiteit en onze economie. Het beschrijft onze mooiste plantengemeenschappen en bijzondere initiatieven om de inheemse flora voor de toekomst te bewaren, zoals bloementuinen, kleurrijke bedrijfsterreinen en kruidenrijke bermen en dijken. Het boek geeft ook concrete voorbeelden en inspiratie voor lezers om hun eigen omgeving bloemrijker te maken.

Is Planten van hier het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Planten van hier